Πολιτική Επιστροφών

 

Πότε μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

 Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν εάν:

  • Αλλάξετε γνώμη
    • Στην περίπτωση που αλλάξετε γνώμη έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ένα άλλο προϊόν ή να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας (δικαίωμα υπαναχώρησης). Στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.kferentinosjewels.gr δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να επιστρέψουν ένα προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
  • Το προϊόν είναι ελαττωματικό
    • Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε για τις λεπτομέρειες της βλάβης και να συνεννοηθούμε για την επιστροφή του προϊόντος.
  • Έχετε λάβει λάθος προϊόν από αυτό που παραγγείλατε
    • Αν το προϊόν που παραλάβατε διαφέρει από αυτό που παραγγείλατε ή από αυτό που αναγράφεται στην απόδειξη ή στο τιμολόγιο σας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας έτσι ώστε να μας αναφέρετε το προϊόν που θα έπρεπε να έχετε παραλάβει και τα στοιχεία εκείνου που πραγματικά παραλάβατε.

Σε κάθε περίπτωση ο καταναλωτής πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 210 7225506 ή στο email kferentinosjewels@gmail.com ( με αναφορά του κωδικού παραγγελίας και την ένδειξη επιστροφή) προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.  

 

Μέχρι πότε μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.kferentinosjewels.gr δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να επιστρέψουν ένα προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

 

Ποια κριτήρια πρέπει να πληρούνται για να δικαιούμαι επιστροφή;

Για να μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος χρειάζεται:

  • Να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 48 ωρών και να μας ενημερώσετε για το πρόβλημα και τον τρόπο που θα θέλατε να το αντιμετωπίσουμε.
  • Το προϊόν να είναι άθικτο, να μην έχει δηλαδή φορεθεί / χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής και να μην έχει λερωθεί / χτυπηθεί.
  • Να μην έχουν αφαιρεθεί από το προϊόν οι ειδικές σημάνσεις του πχ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες κλπ.
  • Να μην έχει γίνει τροποποίηση του προϊόντος πχ. Αφαίρεση τμήματος του μπρασελέ από τα ρολόγια ή κάποια άλλου είδους τροποποίηση στο κόσμημα.
  • Η συσκευασία του να μην έχει καταστραφεί.
  • Να συνοδεύεται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.
  • Να συνοδεύεται από όλα τα πρωτότυπα έγγραφα με τα οποία απεστάλη (εγγύηση).
  • Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.

 

Σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις ή λάβουμε επιστροφές εκτός των όρων πολιτικής μας, οι επιστροφές δε θα γίνονται δεκτές.

 

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω ελαττωματικό προϊόν;

Σε αυτή την περίπτωση δικαιούστε:

  • Την επισκευή του προϊόντος από εμάς χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση από πλευράς σας.
  • Την αντικατάσταση του εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. H αντικατάσταση πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο και την επιβεβαίωση ελαττώματος είτε από εμάς, είτε από την αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία ή τον κατασκευαστή.
  • Τη μείωση της τιμής πώλησης σε σχέση με το ελάττωμα.
  • Την υπαναχώρηση από την αγορά εκτός εάν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Στην περίπτωση ελαττωματικού κοσμήματος:

Αναλαμβάνουμε την πλήρη και δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση του κοσμήματος σας στην σπάνια περίπτωση που εντοπιστεί κατασκευαστικό ελάττωμα.

Στην περίπτωση ελαττωματικού ρολογιού:

Την αποκλειστική ευθύνη αυτών φέρουν οι προμηθευτές, οι επίσημοι αντιπρόσωποι και οι κατασκευαστές οι οποίοι παραδίδουν τα προϊόντα στην επιχείρηση συσκευασμένα. Η επιχείρηση δεν αναλαμβάνει την ευθύνη σε περίπτωση λάθους κατασκευής της εκάστοτε εταιρίας. Ο πελάτης θα πρέπει να απευθυνθεί στην εκάστοτε εταιρία και να διαχειριστεί όλη τη διαδικασία επισκευής των προϊόντων, παραλαβής και μεταφοράς προς και από την εκάστοτε αντιπροσωπεία / κατασκευαστή/ προμηθευτή σύμφωνα με τους όρους εγγύησης της εκάστοτε εταιρείας και εφόσον τα προϊόντα είναι εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία ή η εκάστοτε εταιρεία ως διάρκεια εγγύησης, τα έξοδα αποστολής τα αναλαμβάνει ο πελάτης.

Στην περίπτωση ελαττωματικού αξεσουάρ:

Αναλαμβάνουμε την πλήρη και δωρεάν επισκευή του αξεσουάρ σας μέσα στην περίοδο 14 ημερών από την παράδοση του. H επισκευή ή αντικατάσταση πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο και την επιβεβαίωση ελαττώματος είτε από εμάς, είτε από την αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία ή τον κατασκευαστή.
Εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση του με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης ή υπαναχώρηση από την αγορά.

Σημείωση: Το κοσμηματοπωλείο KFerentinosJewels δεν ευθύνεται για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων κατά τη μεταφορά τους, μετά τη χρήση τους ή λόγω εσφαλμένης χρήσης και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος επισκευής και οποιωνδήποτε μεταφορικών αναλαμβάνει ο πελάτης.

 

Τι άλλο πρέπει να γνωρίζω για τις επιστροφές;

Η ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα ανήκει σε εσάς μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Βεβαιωθείτε για τη σωστή συσκευασία τους και ότι δεν μπορούν να υποστούν φθορά κατά τη μεταφορά τους. Το κοσμηματοπωλείο KFerentinosJewels δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Στην περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί από τον πελάτη κατεστραμμένο ή ελλιπές, το κοσμηματοπωλείο KFerentinosJewels έχει το δικαίωμα να:

  • Ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη. Το ποσό της αποζημίωσης ορίζεται βάση της κατάστασης των προϊόντων
  • Να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησης του πελάτη με τη δική του.

 

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Εφόσον η παραγγελία σας έχει αποσταλεί κι έχετε παραλάβει τα προϊόντα σας, θα χρειαστεί να υποβάλλετε Αίτημα Επιστροφής για να επιστρέψετε τα προϊόντα σας. Οι επιλογές που έχετε είναι οι εξής:

  1. Ηλεκτρονικά
  • Στέλνοντάς μας e-mail στη διεύθυνση kferentinosjewels@gmail.com , με θέμα Επιστροφή Προϊόντος. Για την υποβολή του αιτήματος θα χρειαστείτε τον κωδικό της Παραγγελίας καθώς και να μας ενημερώσετε για την Αιτία της επιστροφής και την Ενέργεια που επιθυμείτε να γίνει με την επιστροφή του προϊόντος (πχ. Επισκευή, Αντικατάσταση, Πίστωση ποσού κ.τ.λ.).

Για την επιστροφή χρειάζεται να:

  • Χρησιμοποιήσετε την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία σας απεστάλη αρχικά η παραγγελία σας, διαφορετικά καλύπτετε εσείς το κόστος επιστροφής.
  • Να στείλετε το προϊόν στη διεύθυνση:

Κυριάκος Φερεντίνος

Λεωφ. Εθνικής Αντιστάσεως 184

161 22

Καισαριανή, Αθήνα

Τηλ. 210 7225506

 

  1. Τηλεφωνικός

Μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 7225506 αν επιθυμείτε επιστροφή. Θα χρειαστείτε τον κωδικό της Παραγγελίας καθώς και να μας ενημερώσετε για την Αιτία της επιστροφής και την Ενέργεια που επιθυμείτε να γίνει με την επιστροφή του προϊόντος (πχ. Επισκευή, Αντικατάσταση, Πίστωση ποσού κ.τ.λ.).

  • Κατόπιν συνεννόησης είτε μας αποστέλλεται το προϊόν με τη ταχυμεταφορική στη διεύθυνση μας,
  • Είτε έρχεστε στο φυσικό μας κατάστημα.

 

  1. Έρχεστε στο φυσικό κατάστημα

Αν επιθυμείτε επιστροφή μπορείτε να επισκεφτείτε το φυσικό μας κατάστημα με το προϊόν και τα απαραίτητα δικαιολογητικά επιστροφής ( εγγύηση, απόδειξη αγοράς). Μας ενημερώνεται για το πρόβλημά σας , τα Αίτια της επιστροφής και την Ενέργεια που θέλετε να ακολουθήσουμε με την επιστροφή του προϊόντος (πχ. Επισκευή, Αντικατάσταση, Πίστωση ποσού κλπ).

 

Διεύθυνση

Κυριάκος Φερεντίνος

Λεωφ. Εθνικής Αντιστάσεως 184

161 22

Καισαριανή, Αθήνα

Τηλ. 210 7225506

 

Τι δικαίωμα επιστροφής ισχύει για όλα τα προϊόντα;

Το δικαίωμα επιστροφής ισχύει για όλα τα προϊόντα εκτός από:

  • Τα προϊόντα που είναι “Διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας”.
  • Τα προϊόντα που έχουν υποστεί μετατροπή (πχ. αλλαγή μεγέθους).
  • Τα προϊόντα που δεν υπάρχουν στον κατάλογο μας.
  • Τα εποχιακά είδη (π.χ. γούρια).
  • Τα προϊόντα που είναι σε προσφορά.
  • Τα λουράκια για ρολόγια τα οποία δε μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής. Η μόνη περίπτωση κατά την οποία ένα λουράκι ρολογιού μπορεί να επιστραφεί στο κατάστημά μας είναι εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό. Δείτε παραπάνω τι ισχύει για τα ελαττωματικά προϊόντα.
  • Τα προϊόντα που ανήκουν στα εκπτωτικά είδη σε περίοδο εκπτώσεων.

 

Πότε και ποιος χρεώνεται το κόστος της επιστροφής;

Το κόστος αποστολής βαρύνει:

      • Το κοσμηματοπωλείο Κυριάκος Φερεντίνος εάν:
        • Το  προϊόν είναι ελαττωματικό.
        • Έχετε λάβει λάθος προϊόν από αυτό που παραγγείλατε.
      • Εσάς εάν:
        • Απλά αλλάξατε γνώμη για το προϊόν.
        • Επιστρέψετε το προϊόν με διαφορετική εταιρεία ταχυμεταφορών από αυτή με την οποία σας το αποστείλαμε.

 

Πότε και ποιος χρεώνεται το κόστος της επαναποστολής (αποστολή μετά την επιστροφή);

Το κόστος επαναποστολής βαρύνει:

  • Το κοσμηματοπωλείο Κυριάκος Φερεντίνος εάν:
    • Το αρχικό προϊόν ήταν ελαττωματικό.
    • Είχατε λάβει λάθος προϊόν από αυτό που παραγγείλατε.
  • Εσάς εάν:
    • Απλά αλλάξατε γνώμη για το προϊόν και επιθυμείτε κάποιο άλλο.
    • Το προϊόν είναι εκτός εγγύησης.

Το κόστος επαναποστολής χρεώνεται σύμφωνα με τους ισχύοντες τιμοκαταλόγους της εταιρείας ταχυμεταφορών.

 

Πότε και πως γίνεται η επιστροφή χρημάτων;

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται στην περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και δεν επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος με κάποιο άλλο.

Για την επιστροφή χρημάτων ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Σας επιστρέφουμε το ποσό αξίας του προϊόντος.
  • Το ποσό που θα σας επιστρέψουμε αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος που είχατε αγοράσει. Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής όταν υπάρχει αντίστοιχη χρέωση ή τα έξοδα αντικαταβολής όταν έχει επιλεγεί αυτός ως τρόπος πληρωμής.
  • Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
  • Ο τρόπος επιστροφής των χρημάτων ακολουθεί τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας. Συγκεκριμένα:
    • Με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας.
    • Με επιστροφή του ποσού στη χρεωστική σας κάρτα.
    • Με μεταφορά του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφόσον είχατε επιλέξει την αντικαταβολή ή την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Η επιστροφή γίνεται σε λογαριασμό των συνεργαζόμενων με εμάς τραπεζών (…).
  • Οι αγορές που έχουν γίνει κι έχουν αποσταλεί ως δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται με άλλα προϊόντα αλλά δεν μπορούν να εξαργυρωθούν με μετρητά.
0